هارد کیس آلومینیومی چیست؟

هاردکیس صنعتی وسیله‌ای مناسب برای ابزارآلات صنعتی حساسی است که در اثر ضربه یا رطوبت یا گرد و غبار آسیب‌ می‌بینند. جنس آن آلیاژ مرغوب هستند. به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی دارند و می‌توانند به خوبی از وسایلی که درون آن‌ها قرار داده می‌شود، محافظت کنند. این موضوع باعث شده است که در انواع مختلف و برای کاربردهای گوناگون طراحی و تولید شوند.

این محصول یکی از نمونه‌های «کیف آلومینیومی» است. ویژگی‌های مختلف این وسیله باعث شده است که افراد فعال در حوزه‌های مختلف صنعتی از هاردکیس‌ها برای ابزارشان استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامعی در مورد این محصول ارائه دهیم.

هارد کیس و ویژگی ها

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که آیا هاردکیس صنعتی متناسب با نیاز شماست یا خیر، لازم است از ویژگی‌های آن اطلاعاتی داشته باشید. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌ها اشاره کرده‌ایم.

ضد رطوبت

بسیاری از تجهیزات صنعتی با قرار گرفتن در معرض رطوبت آسیب می‌بینند. این محصول مانع ورود رطوبت به داخل جعبه می‌شود. جالب است بدانید که حتی اگر در آب بیفتند، به مدت بیست الی سی دقیقه از ورود آب به داخل جعبه جلوگیری می‌کنند.

ضد گرد و غبار

گرد و غبار می‌تواند به قطعات دستگاه‌های صنعتی آسیب برساند. بنابراین جعبه‌های آلومینیومی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مانع از ورود غبار به داخل می‌شوند.

مقاوم در برابر ضربه

برخی از تجهیزات صنعتی باید مدام جابجا شوند. اگر در این جابجایی‌ها بسته‌بندی درستی نداشته باشند، آسیب می‌بینند. این محصول ضربه‌گیر است. بنابراین هنگام جابجایی میزان آسیب را به حداقل می‌رساند.

تفاوت هارد کیس و کیف آلومینیومی

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این محصول و کیف آلومینیومی صنعتی مشابه به یکدیگر هستند. اما میان این دو وسیله شباهت‌ها و تفاوت‌هایی وجود دارد. هاردکیس و کیف آلومینیومی هر دو با استفاده از آلیاژ مرغوب آلومینیوم تولید می‌شوند. هردوی آن‌ها مقاومت بسیار زیادی دارند و می‌توانند محافظ خوبی برای ابزار کار شما باشند.
مهم‌ترین تفاوت هاردکیس صنعتی و کیف آلومینیومی در طراحی ظاهری آن‌هاست. این محصول به شکل جعبه طراحی می‌شوند. این در حالی است که کیف‌های آلومینیومی ظاهری شبیه به سامسونت دارند یا نمونه‌های بزرگ‌تر از آن دارند. کیف‌های آلومینیومی پارتیشن‌بندی جزئی‌تری دارند. به همین دلیل برای افرادی که ابزار زیاد و قطعات کوچک و بزرگ دارند، مناسبند. در مقابل این محصول جعبه ای هستند که برای قرار دادن دستگاه‌های صنعتی یا ابزارهای بزرگ‌تر به کار می‌روند.

کاربرد هاردکیس

در قسمت قبل با درک تفاوت میان هاردکیس صنعتی و کیف آلومینیومی متوجه کاربرد آن شده‌اید. اما در این قسمت توضیحات کامل‌تری در مورد این نوع محصول ارائه داده‌ایم.

  • برای نگهداری ابزار صنعتی در انبار انتخاب مناسبی هستند.
  • برخی از تکنسین‌های فنی باید برای کار به نقاط مختلف مراجعه کنند. آن‌ها نیاز دارند که تجهیزاتشان را همراه خود ببرند. از تجهیزات محافظت می‌کند و هم حمل آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.
  • برای بسته‌بندی دستگاه‌های دیگری چون تجهیزات استودیو، ادوات موسیقی و ابزارهای پزشکی نیز کاربردی است.

اهمیت هاردکیس باکیفیت

آلیاژمرغوب موجود در بازار کیفیت‌های مختلفی دارند. بنابراین می‌توان گفت که انواع هاردکیس صنعتی موجود در بازار نیز کیفیت‌های مختلفی دارند. از طرف دیگر تولید این محصولات به دستگاه‌های پیشرفته و دقیقی نیاز دارد. بنابراین باید توسط مراکز مجهز و افراد متخصص در این زمینه تولید شود تا کارایی لازم را داشته باشد.
محصول نامرغوب نیز تولید می‌شود و حتی ممکن است با قیمت کم‌تری به مشتری فروخته شود. اما این دسته از محصولات عمر زیادی ندارند. حتی ممکن است مقاومت کافی نداشته باشند و باعث آسیب رسیدن به وسایل شما شوند. بنابراین بهتر است تنها این محصول مرغوب را برای خرید انتخاب کنید.

ساده‌ترین روش خرید هاردکیس مرغوب

برای خرید محصول باکیفیت ما پیشنهادی برای شما داریم. تنها کافی است با مراجعه به سایت اطلس نمونه های مختلف را مشاهده کنید، ویژگی‌های آن‌ها را بخوانید و باتوجه به نیاز خود جعبه آلومینیومی مورد نظر را انتخاب نمایید. پس از انتخاب نیز سفارش خود را ثبت می‌کنید و محصول مورد نظر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل خواهید گرفت.
یکی از مهم‌ترین امکاناتی که برای شما عزیزان فراهم شده است، امکان تهیه هاردکیس صنعتی به صورت سفارشی است. در واقع اگر جعبه آلومینیومی مورد نظر شما در بین محصولات ما نبود، می‌توانید با ما تماس بگیرید. ما با توجه به نیاز و ویژگی‌های مورد نظرتان در مورد این محصول، نمونه مطلوب را برای شما تولید می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما در تماس باشید.

نتیجه گیری

هاردکیس‌ها در ابتدا تنها برای هواپیماها استفاده می‌شدند. به همین دلیل آن‌ها را به عنوان «فلایت کیس» نیز می‌شناسند. اما رفته رفته ویژگی‌های مطلوب این وسیله باعث شد که در قسمت‌های مختلف صنعتی و غیر صنعتی کاربرد داشته باشد. این محصول زیبایی ظاهری و امنیت بالایی نیز دارد. قفل‌های محکم مانع از باز شدن درب یا سرقت وسایل داخل آن می‌شود.

4.8/5 - (69 امتیاز)