کیف آلومینیومی دستگاه لیزر چیست؟

کیف آلومینیومی به دلیل اهمیت و حساسیت دستگاه های لیزر در نگهداری و حمل و نقل توسط اطلس تولید شده است. به با توجه به قیمت بالا طبیعی است که صاحبان و کاربران اینگونه دستگاه‌ها نسبت به حفاظت و نگهداری آن ها حساس باشند و از این بابت از کیف آلومینیومی مخصوص به خود استفاده نمایند. از طرفی قیمت بالای این دستگاه ها به اهمیت نگهداری آن ها می افزاید و این نگهداری جهات گوناگونی دارد، مثلا به کارگیری صحیح و طبق دستور العمل دستگاه یک نکته مهم است و انتخاب محل مناسب برای دستگاه نکته ای دیگر است و محافظت دستگاه در برابر عوامل گوناگون که می تواند موجب آسیب جزئی یا کلی دستگاه شود، مثلا ضربه، سقوط، نفوذ آب یا مواد شیمیایی، آتش یا حرارت زیاد، از عوامل آسیب‌زا هستند. ما برای موارد اخیر، محصولات صنعتی را به شما پیشنهاد می کنیم.

نگهداری از لیزر با کیف آلومینیومی

مزایای استفاده از کیف آلومینیومی برای تجهیزات پزشکی

کیف آلومینیومی لیزر و حفاظت در برابر ضربه

گاهی ممکن است تنها یک ضربه به دستگاهی موجب آسیب جزئی یا کلی آن دستگاه گردد و این در حالی است که ما می توانیم با خرید «کیف آلومینیومی» از آسیب های احتمالی به دستگاه ها پیشگیری کنیم و از ضررهایی که به خاطر زمان تعمیر یا تعویض به وجود می آید پیشگری کنیم. بسیاری از افراد با اسبابکشی و جابجایی مکان مواجه شده اند و می دانند برای این کار بسیاری از لوازم منزل یا محل کار به جعبه و بسته بندی مناسبی نیاز دارند تا در این جابجایی آسیبی به لوازم نرسد، این محصول وسیله ای مطمئن برای جابجایی دستگاه های لیزر در اندازه های کوچک است تا شما نگرانی برای آسیب رسیدن به آن ها در هنگام حمل و نقل یا اسبابکشی نداشته باشید.

کیف آلومینیومی لیزر و حفاظت در برابر رطوبت و نفوذ آب

از جمله عواملی که ممکن است باعث خرابی یا اختلال در کار دستگاه های لیز شود، نگهداری آن ها در محیط های با رطوبت بالا است و برای جلوگیری از این نوع خرابی ها بهتر است آن ها را پس از استفاده هارد کیس مناسبی نگهداری کنیم. البته با توجه به دستورالعمل استفاده از دستگاه های لیزر، باید مراقب بود که آب در دستگاه هایی که با آب خنک می شوند به قسمت های الکترونیکی دستگاه نفوذ نکند و باعث خرابی نشود و کیف آلومینیومی لیزر برای هنگامی که از دستگاه استفاده نمی شود و یا هنگام حمل و نقل یا حوادث طبیعی، از دستگاه در مقابل نفوذ آب جلوگیری می کند.

کیف آلومینیومی لیزر و حفاظت در برابر مواد شیمیایی

کیف آلومینیومی یک محصول قابل اعتماد در برابر مواد شیمیایی است. در همه جا نیاز به نظافت و پاکیزگی احساس می شود و معمولا برای این نیاز مواد شوینده گوناگون با توجه به محل مورد نظر استفاده می شود. با توجه به اینکه مواد شوینده و ضدعفونی کننده دارای ترکیبات شیمیایی است و احتمال عوارض کم و بیش مضر آن بر روی دستگاه های حساس لیزری وجود دارد، بهتر است پس از پایان کار دستگاه هایی که محفظه ای مناسبی برای آن ها طراحی نشده را در باکس مستحکم، با طراحی مناسب و غیرقابل نفوذ قرار داده و خیال خود را از هرگونه آسیب احتمالی و حتی جبران ناپذیر به دستگاه لیزر راحت کنید. قطعا ما مراقب هستیم که مواد شیمیایی از محیط بر روی دستگاه ریخته نشود ولی گاهی ممکن است این اتفاق ناخواسته پیش آید و برای به حداقل رساندن خطر (Risk) این اتفاق، می تواند از هارد کیس استفاده کرد و پس پایان کار با دستگاه، آن را داخل محصولات صنعتی لیزر قرار داد.

کیف آلومینیومی لیزر و حفاظت در برابر گرد و غبار شدید

عامل دیگری که می تواند موجب آسیبرسی به دستگاه لیزر شود، گرد و خاک شدید است که به راحتی می توان با تحویه مناسب و نیز نگهداری دستگاه در یک کیف آلومینیومی پس از پایان کار تا حد زیادی از آن جلوگیری کرد. شاید بدانید هنگامی که فیلتر خنک کننده دستگاه کثیف شود قدرت خنک کننده کاهش می یابد و ممکن است به برخی قطعات دستگاه آسیب برسد، بنابر این باید هم موقع استفاده از دستگاه و هم موقع عدم استفاده از آن، دستگاه را از نفوذ گرد و غبار شدید حفظ کرد و در موقع عدم استفاده، محصول صنعتی انتخاب مناسبی خواهد بود.

کیف آلومینیومی و حفاظت در برابر آتش و حرارت زیاد

کیف آلومینیومی قدرتمند ترین محصول در برابر آتش است. آتش و حرارت زیاد می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه لیزر آسیب وارد کند و صدمات جبرات ناپذیری برجای گذارد که ناچار به تعویض قطعات یا خرید دستگاه جدیدی شوید، به قول معروف حادثه خبر نمی کند و این ما هستیم که باید اقدامات پیشگیرانه را هم برای حفظ محیط از خسارات آتشسوزی و هم برای حفظ تجهیزات موجود در محل کار به عمل آوریم. در زمان اتفاق آتشسوزی، این محصول می تواند تا رسیدن آتش نشانی در محل حادثه، محافظت خوبی از تجهیزات حساس است، بنابر این بهتر است پس از پایان کار با دستگاه لیزر، دستگاه در هارد کیس مناسبی قرار گیرد تا با خیالی آسوده تر محل کار را ترک کنید.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه از جمله مفاد ضمانتنامه دستگاه های لیزر این است که: صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل و نقل، تماس یا نفوذ آب و موارد شیمیایی، آتش و حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعدوبرق و حوادث طبیعی شامل ضمانتنامه آن ها نمی باشد، به این نتیجه می رسیم که استفاده از کیف آلومینیومی برای دستگاه های لیزر می تواند به شما این اطمینان را بدهد که دستگاه شما از این نوع صدمات محفوظ خواهد ماند و نگرانی از این موارد تا حد قابل قبولی برطرف خواهد شد. بنابر این مراقب دیگر نکات یعتی نوسانات برق و رعدوبرق و بندهای دیگر ضمانتنامه باشید تا آن ها را به دقت رعایت نموده و با آرامش خاطر تا سال های متمادی از دستگاهتان استفاده نمایید.

4.7/5 - (44 امتیاز)