کیف آلومینیومی امداد و نجات چیست؟

کیف آلومینیومی امداد و نجات یکی از پرکاربردترین محصولات مورد نیاز در تیم‌های امداد و نجات است. پیراپزشکانی که در طب اورژانس کار می کنند، در موارد اورژانسی نیازمند جابجایی وسایل حساس و گران‌قیمت پزشکی با سرعت بسیار زیادی هستند. از آنجایی که این افراد بایستی سریعا بر بالین بیمار حاضر شوند، حمل وسایل دغدغه ای مهم برای آن‌ها محسوب می شود.

متریال مورد استفاده در ساخت کیف آلومینیومی

هاردکیس‌ها از بهترین آلیاژ الومینیوم ساخته می‌شوند.

هاردکیس‌ها از بهترین آلیاژ ساخته می‌شوند

کیف آلومینیومی امداد و نجات محصولی با متریال مرغوب است. این محصول از بهترین آلیاژهای موجود در بازار ساخته شده است. مرغوبیت این آلیاژ باعث شده است که استحکام هاردکیس بالا برود. بنابراین محصول بر اثر استفاده مکرر در مدت طولانی دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی‌شود. این کیس‌های مقاوم همچنین از تجهیزات حساس و پرهزینه پزشکی در برابر ضرب دیدگی محافظت می‌کنند.
این محصولات در برابر آب و رطوبت، مواد شمیایی و حرارت بسیار مقاوم هستند. این محصول با توجه به نیاز مشتری و تجهیزات مورد استفاده برای امداد و نجات پارتیشن‌بندی شده‌اند. این محصولات دارای دستگیره و پایه‌های فلزی دو طرفه هستند. این موارد باعث می‌شود بتوانید به راحتی‌ آن را جا به جا کنید. همچنین پایه‌های آن مانع از افتادن و بیرون ریختن وسایل می‌شود. قفل محکم صندوق هم از دیگر امکانات هاردکیس امداد و نجات محسوب می‌شود.

چرا از کیف آلومینیومی امداد و نجات استفاده کنیم؟

کیف آلومینیومی امداد و نجات محصولی است که امکان نصب تجهیزات حیاتی را دارد. در مواقع اورژانسی می‌تواند در نجات جان آسیب‌دیدگان یک حادثه موثر باشد. اگر در تیم اورژانس کار می‌کنید؛ می‌دانید که هر زمان به شما اعلام شود، بایستی به طور اورژانسی بر بالین یک بیمار بد حال حاضر شوید. بنابراین قطعا ضرورت استفاده از یک وسیله مطمئن و امن برای حمل وسایل مورد نیاز را احساس کرده‌اید. پیشنهاد ما به شما تهیه این محصول برای حفاظت از وسایل حساس و ظریف امداد و نجات است.

مزیت‌های کیف آلومینیومی امداد و نجات

طراحی خاص کیف آلومینیومی امداد و نجات

طراحی این محصول

مزیت کیف آلومینیومی امداد و نجات نسبت به سایر محصولات موجود در بازار بسیار زیاد است. فضای داخل جعبه‌های آلومینیومی محیطی بهداشتی و تمیز برای وسایل ایجاد می‌کند. این وسایل هنگام استفاده برای بیمار بایستی حتما تمیز باشند تا بیمار را دچار عفونت‌های میکروبی نکنند. بنابراین باید در محفظه‌ای استریال نگهداری شوند که مانع ورود آلودگی‌های موجود در محیط به داخل آن می‌شود.
مزیت دیگر این محصول پارتیشن‌بندی آن‌هاست. با استفاده از کیف آلومینیومی تجهیزات امدادی در جایی که برایشان در نظر گرفته شده ثابت نگه داشته می‌شوند و آسیب نمی‌بینند. ضد ضربه بودن هاردکیس‌ها از دیگر فاکتورهای محافظ برای این وسایل است.

ویژگی کیف آلومینیومی امداد و نجات چیست؟

طراحی کیف آلومینیومی امداد و نجات بهینه است. باعث می‌شود وسایل امداد و نجات که شامل لارنگوسکوپ و غیره هستند در جایی محکم نگهداری شوند. بنابراین موقع حمل و نقل دچار ضرب‌دیدگی نمی‌شوند. این وسایل همچنین از تماس با محیط بیرون در امان هستند. بنابراین موقع استفاده برای بیمار کاملا بهداشتی باقی مانده‌اند.
از دیگر مزیت‌های پارتیشن بندی این است که هنگام نیاز به ابزاری خاص، دسترسی به آن ساده است و نیازی نیست دنبال آن بگردید. شما می‌دانید که وسایل به صورت دسته‌بندی شده در این قسمت‌ها قرار گرفته‌اند. بنابراین در کمترین زمان ممکن می‌توانید به وسیله‌های مختلف دسترسی داشته باشید و عملیات امداد را به نحو احسن انجام دهید.
حسن دیگری که پارتیشن بندی هاردکیس‌ها برای شما به عنوان یک نیروی امدادگر دارد، این است که در صورت خالی ماندن یک قسمت از کیف آلومینیومی ، متوجه جا ماندن و یا گم شدن ابزار مربوطه خواهید شد. بنابراین به سرعت آن را جایگزین می‌کنید و هنگام عملیات با کمبودی مواجه نخواهید بود.

هاردکیس بهترین انتخاب به عنوان محفظه پکیج امداد و نجات است.

هاردکیس آلومینیومی را از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه کیف آلومینیومی امداد و نجات حتما باید از فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید. زیرا محصولات غیر اصلی نیز در بازار وجود دارند که به هیچ عنوان کیفیت لازم برای نگهداری وسایل حساس پزشکی را ندارند. استفاده از آن‌ها باعث آسیب رسیدن به تجهیزات گران قیمت و حساس شما می‌شود. محصولات فیک ممکن است وسایل را به صورت ثابت نگهداری نکنند و هنگام جابجایی دچار ضرب دیدگی شوند.

نتیجه گیری

کیف آلومینیومی امداد و نجات یکی از وسایل ضروری برای حمل و نقل وسایل حساس پزشکی است. استفاده از آن باعث می‌شود تجهیزات بدون هیچ آسیب در حمل و نقل، جابجا شوند. استفاده از این محصولات همچنین باعث می‌شود ماموران اورژانس با آسایش خاطر از بهداشتی بودن تجهیزات، آن‌ها را برای بیمار استفاده کنند.
در نتیجه این محصول کاربردی‌ترین وسایل مورد نیاز برای تیم امداد و نجات پزشکی محسوب می‌شود. هدف طراحان و سازندگان کیف آلومینیومی امداد و نجات این است که پزشکان اورژانس بتوانند بر اساس وقوع حوادث پیش آمده، بهترین خدمات امدادی را ارائه دهند. شما می‌توانید با استفاده از این محصولات مجموعه‌ای کامل از تجهیزات امدادی را برای تیم اورژانس مجموعه یا بیمارستان مورد نظر خود تهیه کنید. این کار باعث نجات جان بسیاری از انسان‌ها می‌شود.

کیف آلومینیومی امداد و نجات

4.8/5 - (48 امتیاز)