تولید کیف پزشکی برای شرکت مانیتورینگ جنین آمولب

کیف پزشکی آلومینیومی برای آمولب

شرکت آمولب

شرکت دانش بنیان آمولب یکی از شرکت های فعالِ زیر مجموعه مرکز تحقیقات ملی کشور ایتالیا است که در شهرِ لِچه (Lecce) واقع شده است. تمرکز این شرکت در تولید محصولات پزشکی برای تشخیص های پزشکی، اندازه گیری های کمی و دقیق ومانیتورینگ غیرِمضرِ جنین در فرایند زایمان بانوان است.

شرکت پزشکی آمولب با تجهیزات دقیق پزشکی ریسک بارداری را برای زنان باردار و جنین کاهش می دهد تا فرایند زایمان درست انجام شود و احتمال یک زایمان طبیعی و سلامت را با پیشبینی دقیق پزشکی افزایش می دهد. تجربیات نشان داده است که دستگاه های شرکت آمولب به خوبی توسط متخصصات زنان و زایمان و ماماها مورد تایید و در تصمیم گیری های پزشکی به عنوان ملاک پزشکی قرار می گیرد.

حساسیت تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی با توجه با به کارگیری قطعات الکترونیکی دارای حساسیت بالایی در برابر ضربه، آب و رطوبت است، از همین رو از دغدغه‌های شرکت آمولب حمل و نقل صحیح آن تا بیمارستان ها و کلینیک های پزشکی و جابجایی صحیح آن ها در فضای داخلی بیمارستان ها است.

آمولب و سفارش هارد کیس آلومینیومی

آمولب با توجه به تحقیقات انجام شده و عدم امکان استفاده از کیف های معمول در بازار، به این نتیجه می رسد که کیف های لازم باید محکم و مستحکم باشند و متناسب با ابعاد تجهیزات پزشکی به شرکت دیگری سفارش دهد تا در جابجایی ها، قطعات الکترونیکی آسیب نبیند.

آمولب و گروه اطلس

آمولب درخواست خود را مبنی بر ساخت کیف پزشکی به گروه اطلس ارسال می نماید و گروه اطلس با دریافت ابعاد دقیق تجهیزات پزشکی آمولب، کیف آلومینیومی متناسب با تجهیزات پزشکی آمولب ساخته و طراحی داخلی آن را با ابعاد دقیق توسط لیزر برش می دهد و هویت بصری آمولب بر روی کیف آلومینیومی با ظاهری زیبا و براق حکاکی لیزری می شود.

گروه تولیدی اطلس از همکاری با شرکت بین المللی دانش بنیان آمولب و ساخت کیف پزشکی افتخار می کند.

4.6/5 - (42 امتیاز)