کیف آلومینیومی یا هاردکیس چیست؟

,
کیف آلومینیومی صنعتی

کیف آلومینیومی در واقع کیف های صنعتی هستند که از قابلیت های بالایی را برای نگهداری از انواع و اقسام ابزارآلات صنعتی و غیرصنعتی اعم از پزشکی، الکترونیکی و… برخوردار است. این نوع کیف ها با ویژگی های خاص سبب شده اند، در زمینه های مختلف از پزشکی تا نگهداری ابزارآلات موسیقی و ابزارهای خانگی بتوان از انها با خیال راحت استفاده نمود.

کیف آلومینیومی یک نوع هاردکیس یا کیف صنعتی است که کاربردهای زیادی در زندگی شخصی یا کسب و کار ما دارد. همه ما به اهمیت نگهداری ابزارها آشنا هستیم و می دانیم که چقدر می توانند در شرایط حیاتی و مهم کار ما را آسان تر نمایند. بنابراین مطمئناً با ما هم عقیده هستید که برای چیزهایی که در زندگی مهم هستند باید ارزش و احترام بیشتری قائل باشیم. ابزارها هم از این قاعده کلی به دور نیستند. بهترین راه برای این که بتوان از این ابزارها محافظت کافی را به عمل آورد استفاده از هاردکیس آلومینیومی است.

از ویژگی های بارز کیف آلومینیومی مقاومت بسیار بالا و استحکام آن در برابر ضربه است. این نوع از کیف ها همان طورکه از نامش مشخص است جنسشان ازفلز مرغوب آلومینوم است. اما این طور نیست که دارای ظاهر و زیبایی مناسبی نباشند بلکه در برخی مواقع آن ها را با ظاهری براق نقره ای رنگ و یا با روکش های مختلفی طراحی و تولید می کنند.

ما درگروه تولیدی اطلس با فعالیت در زمینه  های مختلفی چون سفارش و تولید انواع کیف صنعتی فعالیت داریم. این کیف ها را  تحت عنوان جعبه آلومینیومی، هاردکیس، کیف ، صندوق آلومینیومی نیز می شناسند و برای جابجایی و حمل و نقل وسایل صنعتی، آلات موسیقی، تجهیزات پزشکی و امثال این وسایل حساس بسیار مناسب هستند.

کیف آلومینیومی در چه جاهایی کاربرد دارد؟

ویژگی های بسیار عالی کیف های صنعتی باعث شده است که در بخش های صعنتی کاربرد بسیار گسترده ای داشته باشند. در ادامه به بیان برخی از نمونه های کاربردی این نوع کیف ها می پردازیم.

  • می توان به عنوان کیف سامسونت فلزی برای امور اداری یا… استفاده نمود.
  • برای این که قطعات حساس و مهم پزشکی را از ضربه محافظت کنیم می توان کیف های آلومینیومی پزشکی را به کار برد.
  • برای محافظت از انواع دوربین ها می توان از این نوع کیف ها استفاده کرد.
  • ابزارها و وسایل گریم را می توان در این نوع از کیف ها نگهداری کرد . زیرا از خراب شدن آن ها جلوگیری می کند.
  • در ادارات نیز کاربرد دارند. برای مثال می توان تجهیزات بسیار مهم و حساسی که نیاز دارند همواره جابه جا شوند بهتر است از هاردکیس های آلومینیومی برای این کار استفاده شود.
  • برای این که آلات و ابزار های موسیقی را از ضربه خوردن و خراب شدن دور نگهداریم بهتر است از این نوع کیف ها استفاده نماییم.
  • انواع و اقسام ابزرا آلات حساس را می توان با خیال راحت درکیف صنعتی و هاردکیس ها نگهداری کرد.
blank

مزایای استفاده از کیف‌های آلومینیومی

دلایل زیادی وجود دارد که استفاده از کیف صنعتی را مثبت جلوه می دهد که در ادامه به برخی از این دلایل و مزایای مهم استفاده از آن ها اشاره می نماییم.

  • استفاده از کیف صنعتی باعث می شود حمل وسایل و ابزارآلات حساس آسان تر شود.
  • کیف صنعتی یا کیف آلومینیومی از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه برخوردار هستند.
  • هاردکیس ها و کیف های صنعتی آلومینیومی در کنار مقاومت و استحکام بالا وزن بسیار کمی دارند و به راحتی قابل حمل و نقل هستند.
  • کیف صنعتی به دلیل جنس آن ها که از آلومینیوم مرغوب است، از پوسیدگی و زنگ زدگی در امان می باشند.
  • کیف صنعتی یا هاردکیس آلومینیومی مقاومت بسیار بالاتری نسبت به کیس هایی با جنس های پلی اتیلن و پلاستیکی دارند.
  • خوش دستی و جابجایی آسان از دیگر ویژگی های کیف آلومینیومی هست. بنابراین به راحتی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.
مزایای استفاده از کیف آلومینیومی
جعبه ابزار

منبع: اطلس، تولیدی هاردکیس آلومینیومی

5/5 - (33 امتیاز)