هواپیمایی ایران ایر از گروه تولیدی اطلس، هاردکیس سفارش داد

,
جعبه آلومینیومی و کیف آلومینیومی برای هواپیمایی ایران ایر

هواپیمایی Iran Air که با نام های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و هواپیمایی هما شناخته شده است در سال 1325 شمسی تاسیس شد. هواپیمایی هما اولین خدمات مسافرت هوایی را در مسیر تهران به شهر مشهد مقدس پس از جنگ جهانی دوم آغاز کرد.

بخش امنیتی (Security) هواپیمایی ایران ایر به این نتیجه رسید که کیف های معمول در بازار پاسخگوی نیاز آنها نیست. تجهیزات بخش امنیتی به ضربه و رطوبت حساسیت بسیار بالایی دارد و کیف‌های معمولی برای این وسایل مناسب نیست. لذا آنها تصمیم گرفتند که کیف‌های صنعتی آلومینومی را جایگزین کیف‌های معمولی کنند.

همکاری ایران ایر و گروه تولیدی اطلس

جعبه آلومینیومی یک کیف صنعتی جهت حمل و نقل است که از فلز آلومینیومی ساخته شده است. کیف صنعتی آلومینیومی نسبت به وزن مناسب از آلیاژ مرغوب و استحکام بالایی برخوردار است. جعبه آلومینیومی یا هاردکیس آلومینیومی دارای چرخ و بند جهت جابجایی آسان است.

جعبه آلومینیومی و کیف آلومینیومی گروه تولیدی اطلس نسبت به سایر نمونه های داخلی و خارجی بازار، دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی است. کیف آلومینیومی اطلس نسبت به نمونه های خارجی مشابه با حفظ کیفیت قیمت پایین تری دارد.

کیف‌های موجود در بازار برای حمل کالاهای حساس و گرانبها نرم هستند و امکان آسیب رسانی به تجهیزات وجود دارد. لذا استفاده از کیف صنعتی، جعبه آلومینیومی و هارد کیس آلومینیومی با آلیاژ مرغوب برای جلوگیری از آسیب‌رسانی به تجهیزات صنعتی و امنیتی توصیه می‌شود.

بخش امنیت هواپیمایی ایران ایر درخواست خود را مبنی بر سفارش کیف آلومینیومی صنعتی به گروه تولیدی اطلس اعلام می نماید. گروه اطلس با بررسی تجهیزات هواپیمایی هما متناسب با ابعاد لازم، طراحی داخلی کیف را انجام و سپس توسط لیزر برش می‌دهد.

گروه اطلس از همکاری با هواپیمایی ایران ایر و استفاده از کیف صنعتی که با نام های کیف آلومینیومی، جعبه آلومینیومی یا هارد کیس شناخته می شود، افتخار می کند.

4.6/5 - (28 امتیاز)