سامسونگ به گروه اطلس سفارش تولید کیف صنعتی برای تجهیزات بخش خدمات مشتریان سام سرویس را می دهد.

سفارش سامسونگ به گروه تولیدی اطلس برای تولید کیف آلومینیومی بخش مشتریان

شرکت سامسونگ یک ابرشرکت چندملیتی در کره جنوبی است. این شرکت در زمینه‌های الکترونیک، صنایع سنگین، بیمه و ساخت و ساز فعالیت دارد. شرکت سامسونگ با موفقیت در بخش الکترونیک و پیشگام در صنایع الکترونیک در میان 10 برند برتر دنیا قرار دارد.

شرکت سام سرویس از سال 1380 تا اکنون نمایندگی رسمی شرکت سامسونگ می‌باشد. سام سرویس، نمایندگی محصولات الکترونیکی اعم از صوتی و تصویری مانند تلویزیون‌های هوشمند، تلفن‌های همراه هوشمند، لوازم خانگی و محصولات کامپیوتری را بر عهده دارد.

blank
متخصص بخش خدمات مشتریان سامسونگ

شرکت سام سرویس علاوه بر فروش محصولات شرکت بین المللی سامسونگ، واردکننده قطعات الکترونیکی، تعمیر و خدمات پس از فروش معتبر در ایران است. خریداران لوازم خانگی مانند تلویزیون های هوشمند، دستگاه تصفیه هوا و کولرهای گازی خانگی، ماشین های اداری، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… پس از تهیه کالا نیاز به نصب در محل و تحویل کالا را دارند.

در کشور ایران تحویل و نصب لوازم الکترونیکی در محل توسط نمایندگی معتبر شرکت سامسونگ، سام سرویس انجام می‌شود. با توجه به حساسیت تجهیزات الکترونیکی این شرکت نیازمند کیف‌ها و جعبه‌هایی به مراتب با کیفیت‌تر و بهتر از نمونه‌های موجود بازار است.

راهکار سامسونگ، کیف صنعتی فلزی

شرکت سامسونگ به این نتیجه رسیده است جهت مراقبت از تجهیزات حساس الکترونیکی باید کیف صنعتی سفارش دهد. کیف فلزی که از آلیاژ مرغوب ساخته شود. چرا که جعبه فلزی یا باکس فلزی به خوبی در حمل و نقل و جابجایی ها محافظ تجهیزات حساس الکترونیکی است.

سامسونگ و کیف آلومینیومی گروه اطلس

شرکت سام سرویس درخواست خود را مبنی بر سفارش کیف صنعتی به ما اعلام کرد. گروه تولیدی اطلس، با تجربه و تخصص 20 ساله در ساخت هارد کیس آلومینیومی، جعبه‌های آلومینیومی، صندوق آلومینیومی و کیف صنعتی سفارش این شرکت معتبر را پذیرفت.

ثبات قطعات در هاردکیس آلومینیومی

تجهیزات شرکت سام سرویس باید در کیف‌ها ثابت نگهداری شوند که در برابر آسیب‌های احتمالی ناشی از تکان‌ها و سقوط کیف در امان باشند. گروه اطلس ابعاد دقیق تجهیزات سامسونگ را از این شرکت دریافت می نماید و با برش لیزری، طراحی داخلی کیف صنعتی آلومینیومی سامسونگ را انجام می دهد.

گروه اطلس افتخار داردشرکت بین المللی سامسونگ سال هاست تجهیزات حساس الکترونیکی را جهت نصب و تحویل به مشتری و خدمات پس از فروش توسط هاردکیس آلومینیومی یا کیف صنعتی در شهرهای کشور حمل و نقل می نماید.

4.9/5 - (25 امتیاز)